Acest website foloseste cookie-uri pentru a oferi vizitatorilor o experienta mai buna de navigare si servicii adaptate nevoilor fiecaruia. Clik aici pentru mai multe detalii.
Aquagym
Clasa de aquagym este una dintre cele mai benefice tipuri de antrenament. Activitatea in apa nu cunoaste limita de varsta. Cateva dintre avantajele participarii la aceasta clasa sunt tonifierea intregului corp si imbunatatirea sistemelor cardiovascular si respirator, reducerea tesutului adipos, eliminarea  durerilor si a tensiunii musculare ce se acumuleaza la nivelul spatelui, din cauza pozitiilor vicioase pe care le adoptam zi de zi.

Spinning
Spinning-ul este un exercitiu cardio care iti ofera posibilitatea de a arde caloriile si de a te detasa de stress-ul vietii cotidiene. Ajuta la imbunatatirea rapida a rezistentei cardiovasculare  si la tonifierea musculaturii fesiere, a coapselor si a gambelor. De asemenea,  o tehnica corecta de executare a miscarilor pe bicicleta ajuta si la tonifierea musculaturii abdominale. Variatele acorduri muzicale te vor motiva, astfel incat nici nu vei realiza trecerea timpului. Nu ezita sa participi la o clasa distractiva si energica, care iti ofera un antrenament de neuitat!

Zumba
Explozie de energie latino si ritmuri internationale. Distractie si dans pentru toate nivelurile, inlusiv pentru incepatori, prin urmare, uitati de antrenament si alaturati-va petrecerii!

Pilates
Este o clasa care imbina conceptul de tonifiere cu cel de suplete. In prima jumatate a lectiei se pune accent pe tonifierea muschilor abdominali, fesieri si ai coapselor. Pilates pune accent pe calitate si nu pe cantitate. In cea de a doua parte se predau exercitii care imbunatatesc mobilitatea si   flexibilitatea, echilibreaza si armonizeaza tonusul muscular, ducand la o postura corecta si o stare generala de bine. 

Yoga
Un remediu al corpului, mintii si sufletului, clasele de Yoga te fac sa te simti mai sanatos si mai energic. Beneficiile sunt nenumarate, contribuind atat la imbunatatirea flexibilitatii muschilor, cat si la imbunatatirea organelor endocrine, a digestiei si a imunitatii. 

Total body workout sau metabolic:
implica tonifierea tuturor grupelor musculare, punand accent pe fesier, triceps si abdomen, prin exercitii clasice si moderne, selectate si imbinate astfel incat, doua sau trei antrenamente de acest gen, saptamanal, pot creea o forma si o conditie fizica de invidiat.

Step and butts
este o clasa destinata reprezentantelor sexului frumos, conceputa pentru a ajuta la implinirea scopului oricarei femei : supla si cu un fesier tonifiat.  Imbina arderea tesutului adipos, prin ritmul sustinut din pasii de step cu tonifierea fesierilor prin exercitiile cele mai eficiente pentru acestia.

Tai chi-ul  
supranumit si "Dansul de viata lunga", este o gimnastica speciala, alcatuita dintr-o serie de miscari codificate, executate lent, cu indemanare si echilibru. Poate fi practicat la orice varsta, pentru imbunatatirea starii de vitalitate, relaxare si autoaparare.

Body/Tone  
Programul este conceput pentru tonifierea generala a corpului, punand accent pe fesieri si abdomen si eliminand tesutul adipos. Prin combinatia de exercitii lucrate intr-un ritm sussinut, reusim sa tonifiem si sa slabim in acelasi timp, imbunatatind conditia si aspectul fizic.

Aeromix  
Este un program de antrenament creat pentru a creste rezistenta si forta, cu pauze scurte intre exercitii, efectuat intr-un ritm intens, pentru un consum mare de calorii, asigurand tonifierea intregului corp.